תביעות נגד בנקים

תביעות נגד בנקים

גם אדם פרטי וגם בעל עסק (עצמאי, שותפות, חברה) יכולים למצוא עצמם נאלצים להתנהל משפטית מול הבנק שלהם, לעיתים כתובעים ולעיתים כנתבעים.

משרדנו הינו בעל בקיאות רבה בדיני בנקאות ומתמחה בניהול הליכים מול המערכת הבנקאית.

בין יתר התחומים, אנו מטפלים בייצוג מול בנקים בנושאי משכנתאות, חובות, הלוואות, ערבויות, החזרים כספיים, בטוחות, חריגות, חשבון מוגבל, גילוי נאות, ריביות פיגורים, השבת כספים, רשלנות, תביעות כספיות ועוד.

כמו כן, אנו נשמח ללוות אתכם במו"מ מול הבנקים, לרבות לעניין הסכמי פשרה (במקרים המתאימים), החזרים ופריסת חובות.

ניהול הליכים מול בנקים דורש הבנה של המערכת הבנקאית ושל "הטקטיקות" הננקטות על ידי בנקים כנגד הלקוח, שמן הסתם מהווה את הצד החלש במערכה.

משרדנו ייצג אתכם במקצועיות במקרים בהם הבנק פנה לבית המשפט, ופתח נגדכם בהליכים משפטיים. אנו "נתקוף" משפטית וחוקית את חובות הבנק כלפיכם על פי הדין (חובת זהירות, חובת אמון ועוד).

מעל ל – 20,000 תביעות מוגשות מידי שנה על ידי בנקים כנגד הלקוחות, ומשרדנו מתמחה בבניית כתבי הגנה מתאימים, ולעיתים (בהתאם למקרה) גם בהגשת תביעה נגדית כנגד הבנקים.

תביעות נגד בנקים ע"י עורך דין מומחה

תביעת בנק

ניהול תביעה הוא תמיד אתגר מורכב מעניין מאוד, על אחת כמה וכמה כאשר התביעה היא מוגשת כנגד גופים חזקים כמו הבנקים. לבנקים בישראל יש כוח רב מאוד, והם גופים בעלי השפעה על מגוון תחומי חיים ועל מגוון סיטואציות- יחד עם זאת עדיין מדובר על גופים אשר עלולים לבצע טעויות, וההשלכות של טעויות של הבנקים הן השלכות שיכולות להשפיע על אזרחים במשך שנים ארוכות בדרכים מורכבות מאוד. לכן, לפעמים עדיף להשקיע זמן ומשאבים בתכנון אסטרטגי של תהליך תביעת בנק בעזרת עורכת הדין מאיה לביא, מאשר לגלות שאתם לא באמת יודעים איך לנהל את הסיטואציה ואתם מוצאים את עצמכם במצב שבו הבנק מנצח בתהליך התביעה.

תביעת בנק בגין התנהלות בעייתית ולא תקינה

יש כל מיני סיבות שבגללן אפשר לפנות לתהליך תביעת בנק- יש מי שרוצה לפנות בגין התנהלות לא תקינה של הבנק, ויש מי שמבקש לתקן עוולות ברמת המערכת. כך או כך, בשביל להצליח לנצח בתביעה מורכבת זו יש עיקרון אחד שאתם חייבים לפעול על פיו באופן קבוע. אנחנו כמובן מדברים על הצורך למצוא הוכחות להתנהלות הבעייתית של הבנק, ועל הצורך לגרום לבית המשפט להאמין שאכן מדובר בתיק בו יש מקום לבחון סנקציות משפטיות כלפי הבנק שלכם. על מנת לוודא זאת לפני שאתם מגישים את התביעה לבית המשפט ונותנים לבנק זמן להתכונן ולהגן על עצמו, אתם בעצם נדרשים לבדוק לעומק את כל הראיות שיש לרשותכם, ולחפש מידע סמוי מן העין באופן שיטתי, כמו גם לפנות אל ייעוץ משפטי שיוכל להתנהל באופן מקצועי גם במקרים במורכבים ביותר.

תביעות בנקים – הבינו מה הן המטרות ואיך להשיג אותן

תהליך תביעה של בנק הוא תהליך לא פשוט בכלל, שיכול לקחת לפעמים שנים רבות. ביחד עם עורכת הדין מאיה לביא, השלב הראשון בתהליך הוא קודם כל להגדיר את המטרה המרכזית. אין סיבה לפעול באופן מבולגן, בוודאי אם אתם באמת רוצים לקבל פיצוי או להגיע למיצוי של התביעה. לכן, צריך לפעול בצורה שיטתית ועל פי כל דרישות החוק, בשביל שבסופו של יום ניתן יהיה להביא את התוצר הנכון ביותר מבחינת כתב תביעה.

עורך דין לענייני תביעות נגד בנקים

הבנק שאיתו אתם עובדים ומשמשים כלקוחותיו הוא בדרך כלל גורם מאוד חזק ועוצמתי בחייכם, שאתם רוצים לעבוד איתו בשיתוף פעולה בשביל לשמור על רמת החיים שלכם ועל הכסף שלכם. יחד עם זאת, הבנקים הם גם גורמים המכילים בירוקרטיה רבה והמשמעות היא שלפעמים נופלות שם טעויות ותקלות מאוד מורכבות ומאוד קשות, אשר בסופו של יום פוגעות בצרכן הקטן- אתם. בהנחה ומצאתם את עצמכם בסיטואציה שבה הבנק ביצע פעולה באופן שפגע בכם, אתם לא חייבים לספוג את הפגיעה הכלכלית ויש לכם את הזכות לנקוט באמצעים משפטיים כמו הגשת תביעות נגד בנקים. זהו תהליך שבו כדאי להתייעץ עם עורכת הדין מאיה לביא, בשביל להבין בדיוק איך ממצים את הזכויות שלכם ואיך בסופו של יום הבנקים ידאגו להחזיר את המצב לקדמותו או לפצות אתכם על הפגיעה.

מתי ואיך צריך להגיש תביעות נגד בנקים?

תהליכי תביעות נגד בנקים הם תהליכים מאוד מאתגרים ומורכבים, ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא האם באמת יש פוטנציאל לטענות שלכם מבחינה משפטית- ייעוץ אצל עורך דין מומחה בתחום יציג תמונה מלאה של המצב המשפטי, ובסופו של יום גם יאפשר לכם להבין האם אתם באמת יכולים לתבוע את הבנק שלכם כדי לקבל פיצויים על פעולות בעייתיות שהם ביצעו. זהו עניין של תזמון אבל גם עניין של בחירה, ולכן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להגיע למצב שבו אתם מקבלים החלטות בצורה לא מקצועית ואז נכנסים להליך תביעה לא מבוססת שבה אתם לא יודעים איך להתנהל. הרציונל בתהליך הוא להבין מה האינטרס שלכם, וכך לתכנן שלב אחרי שלב את תהליך העבודה על התביעה שלכם.

הליך זהיר שמוביל לשינוי אמיתי

כאשר מגישים תביעה, עליכם צריך להיות מאוד זהירים, בוודאי כאשר מדובר על תהליך תביעות נגד גופים פיננסיים כמו בנקים, שהם גופים מאוד חזקים ומאוד מתוחכמים. בוודאי שאתם לא רוצים להסתבך בתביעות שאתם לא יודעים איך לצאת מהן, לכן צריך לפעול בצורה חד משמעית ולדאוג שיש לכם עורכת דין מנוסה כמו עורכת הדין מאיה לביא, כדי לקבל את הליווי שמגיע לכם לקבל ולמצוא פתרונות מקצועיים אמיתיים.

לייעוץ חינם השאירו פרטים ואחד מנציגנו ישמחו לחזור אליכם
תוכן עיניינים
שתף מידע זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
תחומי עיסוק
×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן
קידום עורכי דין